Tapout XT Dag 53 - Buns & Guns + Ultimate Abs

Buns & Guns har blivit lite bättre/jobbigare nu med kraftigare benband och vikthandskarna på. I princip alla övningar går bra och jag klarar hela tiden ut på ett bra sätt förutom någon plankövning mot slutet där jag får ge upp lite i förtid.
 
Ultimate Abs ger även det lite extra med vikthandskarna. Ni som kör Tapout kan själva räkna ut att t.ex. Magnet Crunches eller Tridimensional Speedbags blir tuffare med handskarna.
 
Överlag godkänt idag utan att kanske vara riktigt ett topp-pass.
 
Imorgon står Yoga XT på schemat igen. Jag hoppas på fint väder så att jag kan skylla på det om jag väljer att återigen springa istället för att göra yogan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0