Tapout XT Dag 52 - Sprawl & Brawl

Rent generellt tycker jag att Sprawl & Brawl är det bästa av alla Tapout-pass. Det är omväxlande, man har handskarna på, alla muskelgrupper är inblandade och det är lite cardio inlagt. Om jag var tvungen att välja ett pass så är det helt klart detta. Vad tycker ni andra?

Passet som sådant gick ok. Jag kände på lunge-övningarna att benen fått jobba lite i den långa uppförsbacken igår och även armarna var lite trötta (men troligtvis inte pga löpningen). Magen var nog det som var piggast och situpsövningarna kändes nästan som en vilopaus. Några plankövningar "fuskade" jag på genom att istället göra vanliga armhävningar. Det beror på att jag fortfarande inte har en riktig matta och det gör helt enkelt för ont i armbågarna att göra vissa övningar. 
 
Totalt genomsvettig = godkänt pass! :)

Imorgon blir det Buns & Guns + Ultimate Abs.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag gillar oxå Sprawl & Brawl :-) det är ett allsidigt pass och jag gillar att man tränar hela koppen! För mig är det Cardio XT som gäller idag :-)

Kram

2013-09-15 @ 18:04:15
URL: http://traningstjejen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0