Tapout XT Dag 51 - Yoga XT (Löpning)

Det var fint väder igår när det var dags för Yoga/Löpning så då valde jag löpningen. Klockan hann dock rinna iväg en del så den var över 21 innan jag kom ut. Det blev därför en sväng på asfalt istället för i skogen. Det gick helt ok. Jag sprang ut direkt hemifrån på en runda som först går nerför ca 1.5 km och sen går uppför ca 1.7 km, i princip utan något slätt alls, och därefter nån km kvar innan jag är hemma. Det blev en riktigt bra runda där jag verkligen fick slita i den lååååånga uppförsbacken, men det var det värt och jag var riktigt stolt över mig själv att jag höll ut hela vägen upp och att jag gjorde det i ett acceptabelt tempo. 
 
Nästa pass är Sprawl & Brawl och jag återkommer snart med rapport från det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0