Tapout XT Dag 47 - Legs & Back

Ni som följt min blogg vet dels att jag skaffat kraftigare benband (originalbandet gick sönder) och dels att jag från och med denna träningsvecka (dag 43) har haft vikthandskarna på mig på varje pass oavsett om det är tänkt så eller ej. Dessutom la jag till 30 armhävningar (i följd) efter Muay Thai i förrgår och 20 st efter löppasset igår. 
 
Det är med stor glädje jag idag kan berätta om mitt bästa Legs & Back-pass, trots vikthandskarna, trots kraftigare band och trots trötthet i kroppen från en tuff träningsvecka hittills. Det bästa var att jag trots att jag kände mig trött ändå orkade göra övningarna bra. Jag har aldrig svettats så mycket av Legs & Back tidigare. 
 
Vad gör egentligen ett halvt kilo på varje arm för skillnad? Ta inte mitt ord för det, läs Johanna Edengrens blogginlägg och se vad hon tycker efter att ha lagt till vikter efter att ha börjat Tapout utan. (Johanna och hennes mamma tränar Tapout tillsammans och har gjort en fantastisk insats hittills)
 
Imorgon blir det Cardio XT + Ultimate Abs och sedan vilodag. Mina armar har inget emot att det snart är vilodag kan jag säga! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0