Tapout XT Dag 41 - Legs & Back

Äntligen ett lite bättre pass! Skönt, särskilt med tanke på att jag nu (om man räknar morgondagens vilopass) kommit havlvvägs in i schemat (ja, de 90 dagarna är bara 84 dagar, se mitt inlägg 28/4). Jag är precis så svettig som jag vill vara efter ett bra pass.
 
Jag gjorde i princip alla övningar på rätt sätt och i rätt längd, med undantag för någon armhävningsövning med band där jag skippade bandet. Det är benbandet man använder och det nya benbandet jag köpte för några veckor sedan är MYCKET kraftigare än det som följde med i paketet från början. Killer Move klarade jag ungefär halva på ett bra sätt, sen var det mest spel för galleriet.

Totalt sett i alla fall ett fall framåt och det känns skönt att ta med sig in i vilodagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0