Tapout XT Dag 9 - Strength & Force Upper + Ultimate Abs

Dag 9, genomsvettig som vanligt. Kört igenom Strength & Force Upper på ett sätt jag är väldigt nöjd med. ALLA armhävningsövningar genomförde jag minst 1 runda av (oftast 2 eller 3 rundor) på riktigt innan jag behövde gå ner på knä. Någon av armhävningsövningarna gick jag inte ner på knä alls på. Upplever fortfarande passet som det jobbigaste (hittills, finns fortfarande pass som jag inte kört ännu som ligger längre fram) på Tapout XT men märker klar skillnad på hur jag orkar genomföra det jämfört med förra veckan. KUL!
 
Efter Strength & Force Upper så var det dags för Ultimate Abs. Inte lika stor förbättring på magen som jag upplevde på armarna. Gjorde ungefär samma insats som förra veckan på detta passet, möjligen med undantag för Killer Move som jag gjorde lite bättre än förra veckan.
 
Sällskap idag igen, stort tack för det!
 
Imorgon Plyo XT, det pass jag orkade bäst förra veckan. Hoppas det känns ännu bättre imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0