Tapout XT Dag 30 - Ripped Conditioning + Ultimate Abs

Nytt pass idag, Ripped Conditioning, som mest bestod av armträning. Det var en del armhävningar men mestadels det långa bandet. Man blev inte lika svettig som av dom "vanliga" passen, det var mera mjölksyreövningar. Helt ok insats från min sida. 

Därefter Ultimate Abs. Insatsen på detta pass var också helt ok, känns att Abs-passen blir bättre och bättre.
 
Gjorde invägningen i morse. Jag har en gammal analog våg så det är svårt att säga exakt, men jag har åtminstone gått ner 3 kg. Med tanke på att jag inte ändrat kosten eller bantat under tiden så får jag säga att jag är nöjd. Något gram av kroppsfettet måste ju också ha omvandlats till muskler efter 30 dagars träning så jag intalar mig att jag har förlorat mer fett än de 3 kg jag gått ner i vikt.

Kommentarer
Postat av: Robban

Bra jobbat! Har nyss börjat följa dig och det ska bli en interessant resa.

Svar: Kul! Funderar du på att börja också?
Tapoutgubben

2013-05-23 @ 22:20:06
URL: http://2fetaherrar.wordpress.com
Postat av: Robban

Inte med tapout programmet men väl med att komma iform.

Svar: Det gör helt rätt i! Själv har jag nystartat idag efter en ihållande förkylning. Bloggar du om din träning? Länka gärna här i så fall!
Tapoutgubben

2013-05-31 @ 08:41:11
URL: http://2fetaherrar.wordpress.com
Postat av: Robban

Jag och min kompis Mats har en blogg ihop.
2fetaherrar.wordpress.com

Svar: Ok. Där har jag varit inne och kollat lite då och då efter Mats skrev till mig för några veckor sedan. Keep up the good work! :)
Tapoutgubben

2013-06-03 @ 18:47:59
URL: http://2fetaherrar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0