Tapout XT Dag 29 - Plyo XT

Igår kväll började jag känna lite halsont och antydan till förkylning. Det satt kvar i morse men har blivit lite bättre under dagen. Jag har kört passet och har klarat det bra. Benträning på hög nivå. Jag börjar kunna gå lite djupare med knäna (se tidigare inlägg). Som vanligt är jag helt genomsvettig efter passet.
 
Delvis pga antydan till förkylning och delvis pga åtagande kommande helg har jag börjat fundera på vad jag ska göra om jag missar något pass. Om jag bara missar ett enstaka pass så har jag bestämt mig för att fortsätta där jag var, dvs se det som en extra vilodag och tapout-resan får ta lite längre tid. Om jag skulle bli sjuk och missa flera pass så har jag bestämt mig för att backa lika många dagar som jag varit sjuk. Ex: Jag är nu på dag 29. Om jag blir förkyld och missar fyra pass så återupptar jag träningen från dag 26 (26-29=4 pass). Eller har någon läsare en annan uppfattning? Hör av dig i så fall!
 
Imorgon är det dag 30 och det är faktiskt dags för ett nytt pass; Ripped Conditioning följt av Ultimate Abs. Ska bli kul att prova, jag har inte tjuvtittat på passet och har alltså ingen aning (mer än vad titeln antyder) vad som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0