Tapout XT Dag 24 - Muay Thai

Detta inlägg skrivs dagen efter, hade inte tid att skriva igår.
 
Muay Thai bestod mycket av olika slag-kombinationer, ibland kombinerat med sparkar. Även detta pass krävde handskar, de handskar som INTE ingår när man köper paketet för 999 kr. Jag tycker fortfarande det är dåligt. Det här passet är mer eller mindre beroende av att man har handskarna. Visst blev jag svettig efter passet, men jag var inte speciellt trött eller utmattad. Ska se om jag kan köpa handskarna i helgen.
 
Passet i sig var ganska roligt. För en person som inte har någon erfarenhet av MMA eller Muay Thai (som mig t.ex.) så består utmaningen, i alla fall första gången, att lära sig slag-kombinationerna. 
 
Nästa pass är Yoga XT där jag fortfarande hoppas på ett "genombrott".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0