Tapout XT Dag 22 - Competition Core

Härligt pass idag med mycket mage och en del armar. Hade sällskap idag och vi båda klarade passet bra.
 
Jag själv märker tydligt hur jag orkar mer och även min vän kommenterade att han kunde se skillnad på mig jämfört med hur det såg ut när jag började träna. Tre veckor och resultaten börjar om inte synas så i alla fall kännas.
 
Trenden att jag blir svettigare efter passen nu än jag blev i början håller också i sig. Även det är ett gott tecken i mina ögon.
 
Imorgon ett pass som jag inte kört förut som heter Buns & Guns följt av Ultimate Abs. Vad jag ska förvänta mig av Buns & Guns vet jag inte, men jag hoppas Ultimate Abs känns bättre än det gjorde senast jag körde det. Då var det lite av en besvikelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0