Tapout XT Dag 20 - Sprawl & Brawl

Varvar ner nu efter att ha klarat den tredje veckan, imorgon är det vilodag.
 
Passet idag var Sprawl & Brawl. Jag har tidigare skrivit att det enda passet (hittills) som behövt handskar är Cardio XT (se mitt inlägg dag 13). Jag måste missat det första veckan för även Sprawl & Brawl behöver handskarna, vilket gör att jag tycker det är ännu sämre att dessa inte är inkluderade i paketet. Jag känner mig nu mer eller mindre tvingad att köpa dom....
 
Dagens pass var godkänt från min sida men inte mer. Jag kände en antydan till skada/bristning i höger underarm vilket gjorde att jag inte vågade göra ett par av armövningarna. Tro mig, jag är trött ändå. Det märks att man tränat i tre veckor nu, särskilt när man inte tränat något alls på mycket lång tid. Vilodagen imorgon är välbehövlig och jag hoppas att det även hjälper mig att återhämta mig i armen så att jag kan fortsätta träna utan att störas av någon skada/bristning.
 
Imorgon vila, skönt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0