Tapout XT Dag 19 - Legs & Back

Dag 19 på schemat, det var Legs & Back för tredje gången. Börjar ge resultat, man känner tydligt att man orkar ge mer på övningarna, det gäller ben, rygg, armar, mage....Jag har fortfarande ingen Tapout-kropp från reklamen MEN jag känner som sagt tydligt hur jag orkar ge mer på övningarna. Jag märker också att jag är svettigare när passen är klara än vad jag var i början, ett gott tecken.
 
Tidigare idag kände jag dessutom två bulor på låren strax ovanför knäna som jag är ganska övertygad om att de inte funnits där tidigare. Kan det vara en antydan till lite nya muskler???? :)
 
Imorgon Sprawl & Brawl så är vecka tre på schemat avklarat, "bara" 9 veckor kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Bra jobbat! Kämpa på nu..va säger du, måste man ha alla redskap som ingår i paketen? går de att gå igenom alla pass även utan?

Svar: Banden (både det långa och korta) behöver du definitivt och de ingår ju i paketet. Handskarna är extra och hittills har de efterfrågats en gång i ett pass som dyker upp ytterligare 7 gånger. Det är några nya pass i nästa vecka och om det visar sig att handskarna behövs där också så lär jag köpa dom, i annat fall är det 50/50.
Tapoutgubben

2013-05-12 @ 15:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0