Tapout XT Dag 17 - Plyo XT

Inget blogginlägg igår? Hade jag gett upp? Nej, jag körde passet, trots lite sömn, nästan ingen mat under dagen och en osedvanligt lång arbetsdag. Det blev sent innan jag körde det och jag hade ingen lust alls, men som tur var hade jag sällskap och då blir man alltid extra motiverad. Ingen tid/ork att skriva igår, därför inlägg först idag.
 
Det var jobbigt, jag var illamående en bit in i passet och hade även jobbigt med balansen på vissa av övningarna. Tur att vi var två som sagt, annars kanske det inte blivit av, eller bara blivit halvhjärtat. Efteråt var det så klart helt underbart att man klarat av det. Kroppen var helt slut, men huvudet var piggare än innan passet startade. Skönt.
 
Idag är det Yoga XT som gäller, det pass jag är sämst på = där det finns störst utrymme för förbättring! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0