Tapout XT Dag 16 - Strength & Force Upper + Ultimate Abs

Idag hade jag alla ursäkter att inte göra passet. Jag var trött i största allmänhet, jag hade en lång dag på jobbet, jag ska upp tidigt imorgon.....men jag stoppade i skivan idag också och körde båda passen.
 
Strength & Force Upper gick förvånansvärt bra. Jag klarade armövningarna betydligt bättre än förra veckan (och jämfört med för två veckor sedan måste jag säga att jag är förvånad över förbättringen).
 
Ultimate Abs är dock fortfarande ett sorgebarn. Det gick bättre än i söndags, men jag är långt ifrån nöjd med mina övningar på detta pass. Bara att fortsätta jobba och hoppas att jag känner en förbättring snart.
 
Imorgon Plyo XT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0