Tapout XT Dag 14 - Vila

Vilodagen är lika skön idag som den var förra veckan. Idag är det mest vaderna som säger ifrån lite plus en allmän trötthet i kroppen. Den kommande träningsveckan kommer att bli lite svårare att få ihop än vanligt pga jobbåtaganden men jag ska försöka mitt bästa att få tid till alla passen. 
 
Imorgon är det Cross Core Combat, det pass som var det första pass jag gjorde när jag började träna Tapout XT. Det ska bli spännande att se hur jag upplever passet imorgon. För 14 dagar sedan var det en ren pina från början till slut med mycket knän i backen på många av övningarna. Har träningen hittills gett något resultat? Imorgon känns det som att jag ska få ett första svar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0