Tapout XT Dag 12 - Legs & Back

Dag 12....Idag hade jag ingen lust att träna. Jag var i säng sent igår och min träningskompis hade annat för sig. MEN, jag bet ihop, stoppade i skivan och körde passet. Som alltid - genomsvettig efteråt!
 
Jag inbillade mig dom första dagarna att det skulle bli lättare allt eftersom man blir bättre tränad. Det blir det inte, man gör bara övningarna bättre och så blir man lika trött efteråt ändå. Men det är ju det som kallas RESULTAT. Armövningar som jag hade knäna i på förra veckan gjorde jag nu riktigt om inte hela tiden så stora delar av den. Jag gjorde också några armhävningsövningar som jag helt ärligt inte trodde att jag hade i mig. 12 dagar och jag känner redan resultat, det motiverar att fortsätta träna. Imorgon ett pass jag inte kört förut, Cardio XT, följt av Ultimate Abs.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Ville bara önska dig lycka till..kommer följa denna blogg för att se hur det går för dig..är sugen på att testa själv men låter dig vara testkanin tills vidare..
Bra skrivet och verkligen intressant att få följa dig

Svar: Nu såg jag att det fanns en svars-knapp i verktygsfältet för kommenterar. Stort tack för uppmuntran, jag uppskattar det verkligen. Prova du med, du vinner inget på att vänta. Det är en omväxlande och rolig workout som jag varmt kan rekommendera.
Tapoutgubben

2013-05-04 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0