Tapout XT Dag 10 - Plyo XT

Som vanligt genomsvettig. Har tagit mig igenom ett pass som jag igår benämnde som ett av de pass jag klarade bäst förra veckan. Jag måste ha fuskat förra veckan! :) Helt slut nu. Jag har troligtvis genomfört passet bättre än vad jag gjorde förra veckan och därför är jag tröttare/mer utmattad. Ca 30 minuter in i passet var både jag och min kompis på väg att ge upp, vi mådde båda illa av utmattning, men vi bet ihop och tog oss igenom. Det är vi inte ledsna för nu, det är en sak som är säker!
 
Enligt schemat är det dags för invägning igen efter 10 dagar. Då jag vägde mig på morgonen innan jag startade första dagen tänkte jag väga mig imorgon bitti för att få ett så rättvisande resultat som möjligt. Jag har inga större förhoppningar om ett dramatiskt viktras så här tidigt, jag ser det mer på lång sikt, men det ska ändå bli kul att se om vågen visar någon skillnad. Tilläggas kan att jag inte i någon nämnvärd utsträckning förändrat min kost. Det följer med ett dietförslag när man köper Tapout XT, men det skulle ta alldeles för lång tid att kombinera tillagningen av den maten, träningen och dessutom ett heltidsjobb ovanpå det. Jag försöker äta i vart fall någorlunda vettigt. Jag har också skaffat ett kosttillskott/vitaminer. Bortkastade pengar? Kanske, men placeboeffekt funkar det också! :)

Imorgon Yoga XT, det pass jag klarade sämst förra veckan. Stel, tung och (uppenbarligen) svaga handleder gjorde att det blev mycket jobbigt förra veckan. Vi får se imorgon om det märks någon förbättring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0