Tapout XT Dag 40 - Buns & Guns + Ultimate Abs

40 dagar med Tapout XT.....får man lov att vara imponerad av sig själv? I så fall är jag det! :)

Buns & Guns är övningar för rumpan och för biceps. Ett tag in i passet tänkte jag att det här var ganska lätt, men det blev jobbigt till slut ändå...som vanligt....Efteråt var det Ultimate Abs, kanske det pass jag gör bäst av alla just nu, vilket verkligen är en helomvändning mot hur det såg ut i början.
 
Nu är det snart dags att fira midsommarafton. Imorgon är det Sprawl & Brawl och därefter vilodag. När denna träningsveckan är slut har jag klarat halva Tapout XT-schemat (ja, det är bara 84 dagar, inte 90, se tidigare inlägg om detta). Skönt att ha nått så här långt och snart kunna starta "nedräkningen".

Trevlig midsommar allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0