Tapout XT Dag 38 - Cross Core Combat

Cross Core Combat....det var ett tag sedan sist. Och det märktes. VILKEN SKILLNAD! Jag orkade betydligt mer på detta pass än vad jag gjort tidigare. Jämfört med när jag gjorde det första gången är skillnaden enorm. Enda "nackdelen" med det är ju att man är ännu tröttare och ännu svettigare! :)
 
Detta pass är mest armar och mage. En hel del plankövningar. Jag orkade det mesta riktigt bra, med undantag för någon plankövning som jag avslutade lite i förtid.

Jag tror att detta passet har det värsta "Killer Move" av alla Tapout XT-pass. Det heter Grinder. Ni som tränar Tapout XT, vad tycker ni? Ni andra, gå in och kolla på t.ex. Youtube och sök på Tapout XT Grinder och säg vad ni tycker. Tänk på att man gör detta "Killer Move" efter att ha tränat armar och mage i ca 40 minuter...
 
Imorgon Yoga XT och som ni vet (i alla fall ni som följer min blogg) så har jag ersatt Yoga XT med ett löppass i skogen på ca 6.5 km. Hoppas på tur med vädret imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0