Tapout XT Dag 34 - Cardio XT + Ultimate Abs

Sista dagen på den här träningsveckan, gissa om den var efterlängtad....
 
Det var Cardio XT följt av Ultimate Abs. Klart godkänt pass och med en bra Killer Move på Cardio XT.
 
Den senaste veckan har jag gjort en liten förändring i hur jag utför passen.
 
Tidigare har jag sett till att alltid göra varje delmoment hela TIDEN som det ska vara, även om det inneburit att jag fått gå ner i tempo, gå ner på knä eller på annat sätt göra delmomenten enklare för att orka TIDEN ut.
 
Numera gör jag varje delmoment på rätt så länge som jag ORKAR. Det innebär att jag på vissa delmoment får bryta innan tiden tar slut medan jag på andra faktiskt ORKAR HELA VÄGEN. Målet är, förstås, att jag ska orka göra varje delmoment fullt ut.
 
Nedan en bild på mina "vänner" den senaste tiden: vattenflaskan, vitaminerna, schemat, handduken, handskarna, benbandet och det långa bandet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Bra jobbat! Känner igen "vännerna". Vi köpte nya gummiband efter ett tag dock. Dels för att vi är två, dels för att vi tyckte att det långa bandet blev lite slappt efter ett tag.

Svar: Det var nog inget fel på bandet, ni blev starkare helt enkelt! :)
Tapoutgubben

2013-06-16 @ 21:37:44
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0