Tapout XT Dag 33 - Legs & Back

Märks att det börjar närma sig slutet av träningsveckan, femte passet på fem dagar...
 
Idag var det Legs & Back. Det var ett tag sedan jag gjorde detta passet senast. Det kanske var tur, för jag hade glömt hur jobbigt det var. Tror jag svettats mest hittills denna veckan tack vare detta pass. Tog ut mig bra och känner verkligen hur resultaten börjar komma. Känner mig yngre i hela kroppen.
 
Imorgon Cardio XT + Ultimate Abs. Det finns bara en sak jag ser fram emot med det passet just nu och det är att det är det sista innan vilodagen! :)

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Alla passen är ju tuffa, men på lite olika sätt... Jag kan nog tycka att de mer konditionskrävande passen, som plyo och cardio, är allra tuffast. Och vilodagen behövs verkligen!!! Vi får se om det kanske blir muay thai för vår del idag. Det är ju inte det värsta passet iaf.

Svar: Jag håller med, Plyo och Cardio är nog de som är tuffast. Det som gjorde Legs & Back extra jobbigt igår var just att det var femte dagen i rad och att det följde på ett löppass istället för på ett yoga-pass. Benen var trötta redan innan jag började! :)
Tapoutgubben

2013-06-15 @ 11:14:12
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0