Tapout XT Dag 31 (2) - Muay Thai

Dag 31 och sista dagen med en (2) i, imorgon är jag äntligen förbi dagen där jag blev förkyld och fick backa passet 9 dagar. SKÖNT!
 
Passet var Muay Thai och bestod av en serie slag- och sparkkombinationer som utan att var för sig egentligen vara speciellt jobbiga ändå framkallade en massa svett. SKÖNT!
 
Idag märker jag också tydligt att jag istället för att bara "klara av" övningarna så kan jag istället ge lite extra på en del. SKÖNT!
 
Imorgon är det egentligen Yoga XT men de som följt min blogg vet att jag börjat ersätta Yoga XT med ett joggingpass i skogen på ca 6.5 km, så blir det även imorgon. Får hålla tummarna för fint sommarväder, men oavsett vädergudar så ska jag ut i skogen.
 
(Ni som undrar över "(2)" i rubriken: Läs Dag 22 (2) så får du en förklaring.)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Roligt att det är fler som kör TapouT XT.
Du har hunnit lite längre ser jag, bra kämpat :)
Som du skrev: "To Quit Does Not Exist!"

2013-06-12 @ 20:50:27
URL: http://kanonfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0