Tapout XT Dag 30 (2) - Ripped Conditioning + Ultimate Abs

Dag 30 är egentligen en invägningsdag. Nu är det ju andra gången jag når dag 30, se dag 22 (2) för mer info, men jag har ändå vägt mig. Jag behåller resultatet för mig själv då jag redan redovisat en gång vid dag 30, men jag har i alla fall inte gått upp i vikt. Nu siktar jag på dag 60 och en, förhoppningsvis, rolig invägning då.
 
Dagens pass var Ripped Conditioning, nästan uteslutande övningar för armarna med hjälp av band, fölt av Ultimate Abs. Jag började träna ca 22.30 vilket kanske inte var helt optimalt, jag stod och gäspade lite på uppvärmningen. MEN istället för att leta ursäkter för att INTE göra passet så genomförde jag det. Det är inte det jobbigaste av alla pass, men jag är ändå nöjd med min insats.
 
Börjar dessutom känna/se muskler där jag inte känt/sett det innan. Det är säkerligen bara jag själv som kan känna/se skillnaden än så länge, men det duger för mig! 
 
Imorgon Muay Thai.
 
(Ni som undrar över "(2)" i rubriken: Läs Dag 22 (2) så får du en förklaring.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0