Tapout XT Dag 26 (2) - Sprawl & Brawl

Idag var det Sprawl & Brawl. Kanske det pass jag varit tröttast efter hittills. Om det beror på att jag ersatte yogan igår med en löprunda, bara fem timmars sömn inatt eller att jag helt enkelt tog ut mig mer än vanligt låter jag vara osagt.
 
Kanske en kombination av alla ovanstående men jag är i alla fall verkligen nöjd med min insats. Svetten forsar och jag tog ut mig så pass att när det var mindre än en halv minut kvar av workouten så tog alla krafter slut och jag fick göra en Anders Limpar och lägga mig på rygg och ropa efter vatten! :) 
 
Eftersom jag var ensam så låg jag kvar en stund utan vatten tills stretchingen började, gjorde den och nu dricker jag och skriver samtidigt, nöjd med mig själv.
 
Imorgon Cardio XT + Ultimate Abs sen äntligen en efterlängtad vilodag.
 
(Ni som undrar över "(2)" i rubriken: Läs Dag 22 (2) så får du en förklaring.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0