Tapout XT Dag 23 (2) - Buns & Guns + Ultimate Abs

Idag var det Buns & Guns följt av Ultimate Abs. Buns är övningar för rumpan och guns mest för biceps/triceps.
 
Det är ett ganska kort pass och man blir lite "mjuk" i musklerna efteråt men det är inte precis det svettigaste passet. 
 
Efter det ett helt ok Ultimate Abs-pass.
 
Ni som undrar över "(2)" i rubriken: Läs Dag 22 (2) så får du en förklaring.
 
Jag har funderat över en sak och det är Yoga XT. Jag gör det passet så dåligt att det knappt är värt att göras. Nu är det dessutom sommar så i fortsättningen när det passet dyker upp i schemat så tänker jag ta en löprunda i skogen istället. Inte långt från där jag bor finns en runda på ca 6.5 km, det tror jag blir ganska lagom.
 
Imorgon Muay Thai.

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Det här passet har vi kört idag (när det var min tur att välja, enligt vårt nya system :))

Svar: Ett bra system helt klart. Mitt favoritpass är nog Muay Thai, i alla fall när man har handskarna. Köpte ni dom?
Tapoutgubben

2013-06-10 @ 21:49:44
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0