Tapout XT Dag 8 - Competition Core

Andra veckan efter omstarten är igång. Det var ett pass som jag mindes som ett av de enklare. Jag måste fuskat då, jag har tagit ut mig totalt idag. Oj vad jag svettas. Delvis beror det självklart på att det är varmare nu än vad det varit tidigare i år men jag hoppas också att det delvis beror på att jag orkar ge mer nu.
 
Revbenet gav sig till känna på en övning idag. Det var en övning som först gjordes åt ena hållet och sedan åt andra hållet. När jag gjorde den åt höger så kände jag direkt att det inte var bra, så det var bara att låta bli. Missade ca 25 sekunders träning på det, inte hela världen.
 
Skräpmat/dryck sedan gårdagens pass: Inget otillåtet att rapportera! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

När man klarar passen bättre blir de ju samtidigt tuffare... ;)

2013-07-29 @ 20:48:46
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0