Tapout XT Dag 5 - Legs & Back

Dag 5 efter omstarten och idag var det också ganska jobbigt. Det var Legs & Back och eftersom det var Plyo XT (benträning) i förrgår och löpning igår så var benen trötta redan innan jag startade dagens Legs & Back-pass.
 
Det gick ändå ganska bra och det märks också på lite nya roliga sätt att man blivit lite starkare i kroppen; Idag såg jag fram emot armhävningsövningarna eftersom jag upplevde dom som rena vilan då benen var så trötta. Jag kan lova att det är en ny känsla för mig att se armhävningar som "vila"! :)
 
Tack vare det varma vädret svettas man ju också lite extra vilket är tacksamt när ett av målen med träningen är viktnedgång.
 
Skräpmat/dryck sedan gårdagens pass: 1 glas cola (i samband med att vi grillat, det är NÄSTAN tillåtet) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0