Tapout XT Dag 36 - Plyo XT

Idag hade jag ingen lust alls att träna. Jag vill gärna äta ca 45 minuter/1 timma innan jag tränar så jag inte tränar på fastande mage. Så jag åt och planerade för att träna, men bara sköt upp det hela tiden. Till slut stoppade jag i skivan och då hade jag hunnit bli hungrig igen. Passet var inget bra heller. Jag hade ingen spänst/ork i kroppen alls och det handlade bara om att ta sig igenom passet. Det enda positiva jag kan se idag är att jag i alla fall har blivit svettig, men i övrigt så är det ett pass jag bara vill glömma. 
 
För att i alla fall få något positivt med mig så gjorde jag lite armhävningar efter passet. Ni som följt min blogg vet att jag gjorde personbästa, 30 st riktiga (inga knän i golvet och inget överdrivet högt tempo och hela vägen ner, och självklart i rad), häromveckan. Idag gjorde jag 35 st, så nytt personbästa i alla fall. Får komma ihåg det och glömma resten av passet.
 
Imorgon Ripped Conditioning + Ultimate Abs.

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Alla pass blir ju inte lyckade, men det lyckade är ju att man faktiskt fortsätter ändå! Nu har vi ju inte kört på ett tag, men vi brukar äta middag och sen vänta en knapp timme och sen köra. Och sen blir det en macka efteråt :) Börjar bli lite sugen på att komma igång igen. Fortfarande lite för mycket byggande, men om några veckor så!

2013-08-29 @ 22:17:26
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Johanna Edengren Careliusson

Alla pass kan inte vara bra pass, men vad jag har läst så är ju majoriteten av dina pass riktigt GRYMMA. Riktigt härligt att läsa, kämpa på! :)

2013-08-29 @ 22:39:17
URL: http://makememotivated.blogg.se
Postat av: Niklas

Ja det är bara att kämpa på. Och nu har du ju kommit så långt också. Jag hade också en dålig dag igår med competition core men tog mig igenom det så gott det gick. Plyo imorgon för min del :)

2013-08-30 @ 13:55:01
Postat av: -Jenny-

Alla pass kan ju inte vara bra! Det bästa med passet är att du ändå gjorde det, att du inte sket i det och slappade på soffan istället. Bra jobbat!

2013-08-30 @ 13:59:51
URL: http://jennyspysventil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0