Tapout XT Dag 34 - Cardio XT + Ultimate Abs

Efter att ha haft tre ofrivilliga vilodagar pga halsont så var det idag dags för Cardio XT + Ultimate Abs. Jag kände mig lite seg ifrån början och tog också någon extra vattenpaus. När det var ca 15 minuter kvar gav jag upp. Pulsen hade då stigit på ett onormalt sätt (utan att jag var speciellt andfådd) och det är troligtvis så att jag har någon förkylning/symptom kvar i kroppen.
 
Jag väljer att "godkänna" detta som sista pass på träningsvecka fem och tar en vilodag imorgon. Förhoppningsvis är det bara det som behövs och så kör jag igen på torsdag med träningsvecka sex som börjar med Plyo XT.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Jag tror att du fattade rätt beslut utifrån din ev förkylning.
Ingen idé att riskera att bli borta från träningen ännu längre ;)

Bra jobbat ändå!

2013-08-27 @ 17:35:43
URL: http://mrtapout.wordpress.com
Postat av: Maria

Tråkigt med förkylning! Har fått det här också! Typiskt när mankkänner sig så träningsmotiverad! Krya på dig!

2013-08-28 @ 06:24:25
Postat av: -Jenny-

Tråkigt att vara sjuk, men rätt att inte träna mer än kroppen klarar av. Krya på dig!

2013-08-28 @ 08:33:20
URL: http://jennyspysventil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0