Tapout XT Dag 20 (och 21) - Sprawl & Brawl

Precis avslutat Sprawl & Brawl. Jag är ordentligt trött och svettig men känslan genom hela passet var ändå att jag inte riktigt orkade. Kände mig kraftlös rakt igenom och bröt många övningar i förtid. Om det beror på en lite struligare vecka, både vad gäller träning, jobb och mattider, eller bara naturlig variation i orken kan jag inte bedöma. Jag blev väckt i natt vid tvåtiden av ett ordentligt åskväder och det tog nån timma att somna om, kanske också påverkade lite.
 
Träningsveckan som sådan har ju varit lite si och så med missat pass i torsdags och ett benband som gick av igår. Jag har därför beslutat att räkna torsdagen som vilodag den här veckan och fortsätta imorgon med dag 22 som är Competition Core. Dag 21, vilodagen, var alltså i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0