Tapout XT Dag 18 - Yoga XT

I torsdags, då det egentligen var dags för Yoga (som jag ersatt med en löprunda), så kom jag inte hem från jobbet förrän efter 11 på kvällen så det var inte läge att gå ut och springa i skogen då. Det fick istället bli en extra vilodag och så gjorde jag löprundan igår istället. Det gick bra, benen var förvånansvärt pigga. Vaknade dock ett par gånger i natt av krampkänningar i vaderna så jag måste tagit ut mig ganska bra.
 
Senare idag är det dags för Legs & Back.

Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra med schemat nu när jag missat en dag. Jag har uppskattat att ha söndagarna som vilodag men nu är ju schemat rubbat. Jag ska fundera på det och så får vi se hur det blir.
 
Skräpmat/dryck sedan gårdagens pass: Det blir ju lite fel nu då det är flera dagar sedan jag skrev i bloggen så jag minns inte exakt vad jag ätit/druckit som är fel, så jag nöjer mig med att konstatera att jag (tyvärr) druckit en del läsk men inte direkt syndat på något annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0