Tapout XT Dag 16 - Strength & Force Upper + UItimate Abs

Efter att igår inte gjort något vidare bra ifrån mig var jag faktiskt lite orolig hur det skulle kännas igår. Jag hade en vilodag i kroppen inför gårdagens pass, men ändå var det riktigt uselt. 

Träningen idag bestod av två delar. Först var det Strength & Force Upper som är ett oändligt antal variationer av armhävningsövningar kombinerat med olika övningar för armar och överkropp med det långa bandet. Det gick riktigt bra. Jag tror aldrig jag gjort så många armhävningar på en gång som jag gjorde idag. Riktigt skönt. Efter det var det Ultimate Abs som bara fick godkänt, inte mer. Totalt sett är jag mer än nöjd med dagens pass, särskilt med tanke på hur det kändes igår.
 
Skräpmat/dryck sedan gårdagens pass: 4 burkar Cola (tyvärr, tillbaka i en ond cirkel igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0