Tapout XT Dag 13 - Cardio XT + Ultimate Abs

Denna veckan har ju varit lite upp och ner med mina träningsresultat. Då är det extra skönt att kunna sluta med ett riktigt bra pass.
 
Både Cardio XT och Ultimate Abs gick riktigt bra. Jag har verkligen kunnat ge järnet på båda passen och tagit ut mig totalt. Skönt att veta att morgondagen är ledig. Jag skrev igår att den var välbehövlig. Nu är den välförtjänt också! :)
 
Flera gånger har jag fått frågan om man behöver handskarna eller inte. Dessa ingår ju (märkligt nog) inte i paketet. Jag måste verkligen starkt rekommendera dom. Det här passet ger SÅ MYCKET MER med handskarna än vad det gör utan. Muay Thai är också ett pass som verkligen ger otroligt mycket mer med handskarna. Om du är motiverad att köra 90 dagars träning så låt inte dom hundralapparna som handskarna kostar få dig att gå miste om det fina resultatet som handskarna ger.
 
Skräpmat/dryck sedan gårdagens pass: Inget att rapportera! :) (Fast lördagen är ju fridag som ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0