Tapout XT Dag 12 - Legs & Back

Dagens pass började ganska trögt och jag var lite orolig för hur jag skulle orka. Det tog sig dock allt eftersom och blev till slut ett ganska bra pass. Jag är helt genomsvettig och ordentligt trött. Det är ett tufft pass som blir tuffare ju bättre tränad man blir.
 
Jag tror de två senaste dagarna kan ha varit lite reaktion på att jag tagit ut mig lite för mycket efter omstarten. Jag har nog varit lite för entusiastisk i träningen och trott att jag legat kvar på den nivån jag hade innan jag blev skadad. Kroppen reagerade lite mot det de senaste två dagarna, men nu känner jag mig betydligt bättre. Imorgon blir det Cardio XT + Ultimate Abs och efter det välbehövlig (jag höll på att skriva välförtjänt, men jag ångrade mig) vila! :)
 
Skräpmat/dryck sedan gårdagens pass: Inget att rapportera! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej, några frågor: Hur mycket yta behövs för passen? Vad är bästa underlaget? Har parkett golv hemma, funkar det?

//Fia

Svar: Du behöver ungefär så mycket yta som du kan hoppa jämfota åt något håll! :) Skämt åsido, ca 3x3 m. Parkettgolv fungerar till de flesta övningar, men i en del fall kan det bli lite halt (särskilt om man är svettig) och även lite i hårdaste laget för en del övningar. Du kanske har en gammal matta som du inte använder som du kan ta fram när det är dags att träna, alternativt skaffa ett liggunderlag som är en ganska billig lösning (mycket billigare än s.k. träningsmattor).
Tapoutgubben

2013-08-03 @ 08:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0