Tapout XT Dag 8 - Competition Core

Andra veckan igång, första dagen avklarad. Det var ett nytt pass som heter Competition Core. Jag hade sällskap idag igen, kul! Jämför man detta pass med första dagen förra veckan så är det lite mer mage och lite mindre armar (dock ändå en hel del armar). Genomsvettig som vanligt.

Imorgon är det Strength & Force Upper följt av Ultimate Abs XT. Det var det jobbigaste av alla pass förra veckan. Om det berodde på att jag var helt otränad och hade fått mycket armar/mage dagen innan eller om det verkligen är ett av de jobbigaste passen får tiden utvisa.
 
Jag gjorde mina bästa armövningar hittills och också ett helt ok Killer Move. Någon av magövningarna var jag kanske inte helt nöjd med min insats, men det blir chans till förbättring längre fram. Träningen är fortfarande rolig och omväxlande, något som är viktigt för att man ska orka fortsätta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0