Tapout XT Dag 4 - Yoga XT

Så, nu har jag precis tagit mig igenom ett pass Yoga XT. För en gammal gubbe så är det onekligen ett nyttigt pass. Det var några övningar jag hade svårt att genomföra då belastningen på handlederna efter ett tag blev för stor. Jag blev då tvungen att "fuska" igen (se dag 1), men som alltid gör jag så gott jag kan. Jag är väldigt svettig även efter detta pass, även om jag inte svettades lika mycket som jag gjorde igår. En bra sak med passet är att en del av övningarna i tidigare pass nu återkommer men i långsamt tempo så man får en chans att lära sig dom. Sista 8-10 minuterna är något som kallas Yoga Abs så magen har fått sitt idag också.
 
Imorgon blir det Legs & Back. Inte så svårt att räkna ut vad det handlar om. Jag får hjälp igen av min kompis (som skippade yogan idag), alltid lättare om man är två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0