Tapout XT Dag 3 - Plyo XT

Dag 3 på Tapout-resan.
 
Mår inte så jättebra idag. Kroppen är ordentligt mörbultad och jag känner till och från illamående.

Även idag har jag hjälp av min vän och idag är det nog tur att han är med och pushar, risk att jag hade ballat ur redan idag annars med tanke på illamåendet.
 
Plyo XT är inte lika mycket armar/mage som dag 1 och 2 har varit utan fokuserar mer på ben och på puls. 
 
Mår inte så värst bra när passet startar, men piggnar till allt eftersom. Det är ett skönt pass och är det pass jag gjort hittills där jag "fuskat" minst (se dag 1). Är riktigt nöjd med mig själv efteråt.
 
Senare på kvällen börjar jag känna att kroppen är trött då det är jobbigt att resa sig ur soffan. Jag känner också av vad jag tror är en sträckning i nacken efter dåligt genomförda sit-ups dag 2 på Ultimate Abs.
 
Imorgon är det Yoga och från imorgon är det också "direktrapportering". Dag 1-3 har skrivits i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0